Известие

Collapse
No announcement yet.

Започна се....... и се свърши!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Започна се....... и се свърши!

    Вчера стартира демонтирането на двигателя. Баси и мазалото от кабели е тая кола, то букси, буксички и още букси. Имам фъпрос, имали таквоз чудо като workshop manual за 166, определено ще е ми е доста по лесно ако нещата са описани, имам усещането, че ще минат дни докато приведа двигателя във вид удобен за логаритмуване, а да не говорим, че обратната процедура ще е страшен филм. От де се източва водътъ на туз чуду, има ли пробка на блока или от долния маркуч на радиатора, нормално ли е в маркуча от кулера към смукателния колектор да има масло?!? А тия талянци по увъртен с кабеляци двигател не са ли могли да направят?!?

  • #2
    Ми упътване за таз кола все още аз не съм намерил.
    Пълна е с електроника та свет да ти се завие.
    Ако искаш мога да ти дам телефон на човек които ги е разглабял тез ЖТД-та.
    Last edited by Lucky; d.m.y г., 11:43.
    1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
    2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
    1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

    Comment


    • #3
      Истински се забавлявах С по-горният пост.
      Абе човек... погледни малко как си писал...
      Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 22:41.
      безплатни обяви
      Моята 166

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
        Истински се забавлявах със по-горният пост.
        Абе човек... погледни малко как си писал...
        шо шо
        1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
        2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
        1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

        Comment


        • #5
          Явно се има предвид наи-горния пост.
          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
            ...От де се източва водътъ на туз чуду, има ли пробка на блока или от долния маркуч на радиатора...
            От маркуча
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
              Истински се забавлявах със по-горният пост.
              Абе човек... погледни малко как си писал...
              граматическата полиция

              по-горният пост си го членувал грешно, трябва да е с не-пълен член тъй като е допълнение, освен това със трябва да бъде само С, защото "със" се използва само пред С и З

              разбираш ли иронията

              за да не съм офф: успех с ремонта
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #8
                [А тия талянци по увъртен с кабеляци двигател не са ли могли да направят?!?[/QUOTE]
                ... това всъщност са спагети но аз не разбрах дали ти сам си разглобяваш мотора и ако е така или истински се забавляваш или май си по-лаик и от мен та един съвет снимай всичко което разглабяш как е било преди това, защото когато сглобяваш няма да ти е особен фън...
                Tormentvm In Dvm Demens

                Comment


                • #9
                  Кабелите номерирани и като му дойде времето ще си бъдат по местата, оказаха се не чак толкова много Да сам ще си оправя колата и да яко фън ми е, пък дали съм лаик, ми ако тръгне след това май няма да съм от най-лаиците. Още въпросчета възникнаха: компресора на климатика, демонтира ли се от блока, а помпата на хидравликата. Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов ) освен от маркуча на радиатора. А дали ако реша ще мога да сваля мотор, скорости, магаре и макферсъни накуп, след като вдигна колата на подобаваща височина. Хайде помогнете на любознателния скоро да има плаващ кораблЪ

                  Comment


                  • #10
                    Трябва да може.

                    И после ще е в пъти по- лесно всичкото.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                      Кабелите номерирани и като му дойде времето ще си бъдат по местата, оказаха се не чак толкова много Да сам ще си оправя колата и да яко фън ми е, пък дали съм лаик, ми ако тръгне след това май няма да съм от най-лаиците. Още въпросчета възникнаха: компресора на климатика, демонтира ли се от блока, а помпата на хидравликата. Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов ) освен от маркуча на радиатора. А дали ако реша ще мога да сваля мотор, скорости, магаре и макферсъни накуп, след като вдигна колата на подобаваща височина. Хайде помогнете на любознателния скоро да има плаващ кораблЪ
                      ко тана с фотото?

                      много палци стиснати имаш и от мен!
                      сигурна съм, че ще се справиш, пък кой каквото ще да си приказва!
                      Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
                      My Red Love
                      AR 145 1.4 TS - ex

                      Comment


                      • #12
                        Не бачка шгое, ще намеря друго, мерси за палците

                        Comment


                        • #13
                          MrX - Успех с начинанието.


                          Mr. Georgiev - Приемам забележката.
                          безплатни обяви
                          Моята 166

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                            ...Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов ) освен от маркуча на радиатора...
                            Не мога да си заложа топките, че няма такъв начин, но на моята винаги са претакали зелето през маркуча. Преди ходех при един много печен радиаторджия, който и на предишните ми коли все оттам го претакаше, дори и да са имали пробка. А на теб защо ти се струва нецивилизован този метод? Аз се сещам за поне 2 предимства: 1. става много по-бързо и 2. ако в чорбата има зелеви листа и други боклуци, през маркуча ще излязат, а през пробката - не.

                            Успех!

                            П.П. БТВ, що не минеш днес през Пийпълс да поразкажеш малко
                            Last edited by Коки; d.m.y г., 17:29.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              Не мога да си заложа топките, че няма такъв начин, но на моята винаги са претакали зелето през маркуча. Преди ходех при един много печен радиаторджия, който и на предишните ми коли все оттам го претакаше, дори и да са имали пробка. А на теб защо ти се струва нецивилизован този метод? Аз се сещам за поне 2 предимства: 1. става много по-бързо и 2. ако в чорбата има зелеви листа и други боклуци, през маркуча ще излязат, а през пробката - не.

                              Успех!

                              П.П. БТВ, що не минеш днес през Пийпълс да поразкажеш малко
                              имам странното желание да източа и течността в двигателя, не само радиатора и маркучите, но как дойде, ако намеря някъде след като сваля двигателя шъ кажъ.
                              П.П. Банкетно време беше вчера таааа....

                              Comment

                              Working...
                              X